Henkilöbrändi – kirosana vai menestyksen edellytys?

Olet henkilöbrändi, halusit tai et, väittää uutuuskirja Henkilöbrändi – Asiantuntijasta vaikuttajaksi.

Tehoa971a2380bf9b193_400x400arkas henkilöbrändin rakentaminen alkaa oman osaamisen ja tavoitteiden tunnistamisesta. Se ei aina ole helppo tehtävä, mutta tarpeellinen harjoitus, kun henkilöbrändistä haluaa uskottavan, rehellisen ja tuloksellisen. Kirja on hyödyllinen erityisesti eri alojen asiantuntijoille, johtajille, yrittäjille – kaikille, jotka haluavat nousta vaikuttajaksi yleisön silmissä.

 

Jarkko Kurvinen, Ville Tolvanen, Tom Laine: Henkilöbrändi – kirosana vai menestyksen edellytys? Alma Talent 2017. ISBN 978-952-14-3166-1. 257 s.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s