Kultainen Kuokka -mainoskilpailu käynnissä

Maaseudun Tulevaisuuden 100-vuotisjuhlan kunniaksi Viestilehdet Oy käynnistää Kultainen Kuokka -nimisen mainoskilpailun. Kilpailun tarkoitus on kehittää suomalaiseen maaseutuun liittyvää mainontaa sekä alan yritysten toimintaa ja tuotteiden markkinointia.

”Suomalaisen maaseudun osaamisen ja tuotannon tuotteistaminen todellisiksi menestystuotteiksi odottaa yhä toteuttajaansa. Suomalaiset ovat tekijäkansaa, mutta nyt tarvitaan myös niitä, jotka myyvät valmiin menestystuotteen sitä haluavalle asiakkaalle”, pohjustaa Viestilehtien markkinointijohtaja Olli Kantola.

Kilpailun ideana on löytää nykypäivän kekseliäs Jussi, joka saa maan ideat tuottamaan. Kisassa on kolme kategoriaa. Nuorille on oma Maaseudun Tulevaisuus -sarja, jossa etsitään uusia kykyjä ja oivalluksia. Tässä kategoriassa luonnos ja idean kuvaus ovat riittäviä. Broadsheet-mestarin palkinnon vie puolestaan paras Maaseudun Tulevaisuuden printtilehden sivuilla julkaistu mainos. Kolmanteen eli Grand Prix -sarjaan voivat osallistua kaikki maaseutuaiheiset printtimainokset mistä tahansa lehdestä. Myös kahden muun sarjan voittajat osallistuvat GP-sarjaan.

Voittajat palkitaan Kuokka Gaalassa Helsingissä syyskuun 29. päivä. Grand Prix -sarjan voittaja saa suomalaisen sitkeyden ja sisun symbolina suokuokan. Gaalassa jaetaan myös erikoispalkintoja.

Lue lisätietoja >>

Jätä kommentti

Kategoria(t): uutiset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s