Suuri Integraatiokirja

Integraatio on vastaus liiketoiminnan kehittämis- ja uudistamishaasteisiin. Tämä kirja siirtää integroinnin käytännön tasolle napakasti, syvällisesti ja kattavasti. Teoreettinen viitekehys ja modernit esimerkit osoittavat, kuinka markkinoinnin, viestinnän ja myynnin investoinneista saadaan enemmän irti. Uudistetussa painoksessa katse suunnataan digitaalisuuteen ja verkkoympäristöihin. Nyt painottuvat b2b-liiketoiminta ja itc, tuotteistaminen ja palvelullistaminen. Tuoreet yrityskeissit osoittavat, että integraation avulla on syntynyt uutta niin filosofisesti, kulttuurisesti kuin toiminnallisestikin. Keissit Fazer, Luja-yhtiöt, Olvi, Vaisala, Markkinointi-instituutti, Viking Line ja Fonecta osoittavat, kuinka nämä yritykset ovat löytäneet omiin lähtökohtiinsa perustuvat integraatiomallit.Integraatiokirja

Markku Vierula: Suuri Integraatiokirja. Markkinointi, myynti ja viestintä.
Talentum 2014. ISBN 978-952-14-2139-6. 2, uudistettu painos, 352 s.

One thought on “Suuri Integraatiokirja

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s