Markkinoinnin käsikirja yrittäjälle

Millaista on älykäs markkinointi tänään, entä huomenna? Mitkä ovat ne 12 kriittistä kysymystä, joihin jokaisen yrittäjän tulisi osata vastata? Markkinoinnin käsikirja yrittäjälle on yrittäjän käytännönläheinen ja helppolukuinen työkalu liiketoiminnan kehittämiseen. Se auttaa niin aloittelevaa kuin kokenutta yrittäjää kirkastamaan liikeideaansa ja ohjaamaan yrityksensä jokapäiväistä toimintaa kilpailukykyisemmäksi ja houkuttelevammaksi. Käsikirja jatkuu ja syvenee blogissa ja Facebookissa.

Kirjoittaja Juha Wikströmillä on lähes 20 vuoden kokemus markkinoinnista ja brändeistä. Hän on toiminut mm. markkinointitutkijana, copywriterina, luovana johtajana ja strategina. Tällä hetkellä Wikström toimii brändistrategina omassa yrityksessään.

Juha Wickström: Markkinoinnin käsikirja yrittäjälle. Myllylahti 2013. ISBN: 978–952-202-463-3
Sidottu, 240 s. markkinoinninkäsikirja.fi

Markkinoinnin käsikrija

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s